Honda Club Belgium

The Rising Sun Of Belgium
login.php?mforum=hcb profile.php?mode=register&mforum=hcb faq.php?mforum=hcb memberlist.php?mforum=hcb search.php?mforum=hcb index.php?mforum=hcb

Honda Club Belgium forum index » civic » "motodemper" plaatsen op vic coupe em2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
"motodemper" plaatsen op vic coupe em2
BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 11:25 Reageer met quote
Duf

Hoi

ik heb even rondgeneusd voor een andere einddemper, maar het enige dat me waarschijnlijk zou content stellen is zo een "motodemper" plaatsen. Ik heb daar echter enkele vraagjes over.

Hoe monteren jullie die? maken jullie dan een complete buis tot die hetzelde is als die van de originele einddemper of zagen jullie deze eraf?
BerichtGeplaatst:  
Advertentie

BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 12:09 Reageer met quote
black coupé
HCB-Member

wat bedoelt ge juist met "motodemper"? als ge daarmee gewoon nen open demper bedoelt gelijk de mijne zou ik zeggen das heel simpel: daar bestaan bolt-on systemen voor (te krijgen onder andere bij avb-sports).
deze dempers hebben dan al een stuk leiding voorzien tot aan de eerste flens en dan is het dus gewoon 2 boutjes lossen en achteraf terug vastzetten en de klus is geklaard.

mijn systeem is ne cat-back: das hetzelfde, alleen is hier heel het stuk tot aan de catalysator vervangen.

dit zijn echt de gemakkelijkste systemen, zeker naar ombouwen voor de keuring toe.

BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 12:51 Reageer met quote
Duf

hoi,

ja ik bedoel een open demper, maar ik zou zo'n "universele" nemen, wanti k heb prijs aangevraagd bij avb, en de verkrijgbare kosten beiden 650€ en vind het wat teveel om gewoon rond te rijden Smile
BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 13:18 Reageer met quote
black coupé
HCB-Member

Duf schreef:
hoi,

ja ik bedoel een open demper, maar ik zou zo'n "universele" nemen, wanti k heb prijs aangevraagd bij avb, en de verkrijgbare kosten beiden 650€ en vind het wat teveel om gewoon rond te rijden Smile

dat zijn idd ongeveer de prijzen vo ne cat-back, maar bestaan er ondertussen nog altijd geen systemen met alleen het laatste deel? dan zou je voor 300 euro al gesteld moeten zijn.
enfin je ziet maar. Wink

BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 13:19 Reageer met quote
Rikkie
HCB-Member

Duf schreef:
hoi,

heb denk is prijs gevraagd voor dezelfde: idd vré duur voor hetgeen je eraan hebt hé Wink

Ben zelf ook op zoek naar achterdemper voor mijn EM2, maar dan geen moto-style zo, maar iets minder opvallend zoals remus of zo (maar dan geen remus Razz )

Greetz, Rikkie
BerichtGeplaatst:  
Advertentie

BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 15:23 Reageer met quote
Duf

Rikkie schreef:
Duf schreef:
hoi,

heb denk is prijs gevraagd voor dezelfde: idd vré duur voor hetgeen je eraan hebt hé Wink

Ben zelf ook op zoek naar achterdemper voor mijn EM2, maar dan geen moto-style zo, maar iets minder opvallend zoals remus of zo (maar dan geen remus Razz )

Greetz, Rikkie

voor een 300€ heb je een bolt on einddemper van sebring Wink deze maakt een sportievere ronk en is gekeurd. Maar deze neem ik niet omdat hij niet voldoet aan wat ik wil Smile
BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 15:39 Reageer met quote
frits
HCB-Member

ik heb ne sebring op staan en ik moet zegge da maakt een mooi geluid. mar idd nie wa ik zoek. denk dak de rest van de lijn ook ga vervange.
BerichtGeplaatst: Do 07 Jun 2007 16:53 Reageer met quote
luytencivic

heb een bold on tenzo r type 2 voor 275€ uit de autostyle gekocht was voor ik het foruim kende Confused heel sportieve klank maar voor op een volledige lijn te plaatsen iets te luid

BerichtGeplaatst: Vr 08 Jun 2007 13:48 Reageer met quote
barvic
HCB-Member

ik heb een universele eindemper gekocht bij avb (tenzo R) -> 130€
en daarna bij skytune in maldegem laten plaatsen (dus nieuwe lijn lassen ->80€)
dus voor 210€ nieuwe einddemper.
de middenlijn daar kost 140€, met plaatsen enzo incl. ze laten u eerst naar het geluid luisteren, als het nie goed is veranderen ze van vorm etc en maken ze een nieuwe (zonder daje moet bijbetalen)
grtz

http://epsquad.forumup.be/
"motodemper" plaatsen op vic coupe em2
Honda Club Belgium forum index » civic